Rolig nyhet!

Åh vad kul och helt oväntat! På söndag kommer världens bästa Louise och hennes kompis Erik upp och bor här medans de dansar som tokar på Bounce Summercamp. Sjukt roligt att träffa dig igen! Det var ju trots allt mer än ett år sedan, även om det känns som en evighet så känns det som om det var nyss (konstig mening det blev)! Det ska bli sjukt kul! Och det roligaste är att de ska bo hemma hos mig! Så jag kommer träffa dem när jag inte jobbar och när de inte dansar.. vilket kanske inte kommer vara den övervägande delen av tiden, haha. Men så sjukt kul! Så på söndag syns vi!

Vi träffades nämligen först på intagningsprovet till Kulturamas gymnasium och efter det så upptäckte vi att vi även skulle göra intagningsprov på samma dag, samma tid på St Eriks gymnasium! Och efter intagningsprovet på St Eriks så gick vi tillsammans med hennes mamma runt i stan! På balettshoppen, NK osv. och så blev jag bjuden på lunch!  Supermysigt och jätte kul!

Vad roligt det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0