Jiha, mysdag!

Hello!

Hade ju intagningsprov igår, och senare på kvällen var jag på konsert och såg Fall Out Boy, shit vad bra dom var! mej lajk alåt. dom är riktigt duktiga!
Så, när jag kom hem var det bara att slänga sig in i duschen och ner i sängen! Somnade vid 1 och var väldigt trött efter allt hopp och intagninsprovet tidigare på dagen. 

Idag hade jag ett till intaningsprov å då träffade jag Louise igen, kihi. Tjejen från Karlstad som jag träffade på Kulturama i söndags, vi hade samma itagningsprovstid nu med! (; Shit vad jag hoppas att det blir som vi vill, för att det skulle vara så perfekt! Vi skulle få så enormt kul! Åh, :)
Efter intagningsprovet följde jag med Lousie och hennes mamma lite på stan och åt lunch på en Amerikans resturang - mycket gott! :) Efter vi ätit lunch gick vi in på NK och lallade runt och försökte hitta Converse butiken. Men det gick inte så bra :D

Sedan tog jag pendeltåget till Spånga och bussen till skolan för att gå på utveckligssamtal. Och nu är jag hemma och har precis ätit middag och om en stund ska jag åka iväg och dansa!
I en grupp som jag inte har dansat i innan. Men det är typ bara en engångs grej!  För att jag missade dansen igår! Men det ska bli kul ändå, för det är ju kul att dansa!

Ha det braigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0