Old man, Bart Simpson, Fila, Reebook, Smurf .....

Godnatt säger jag nu, jag är helt slut och musklerna värker i min kropp, vilket i sig är fantastiskt! Men för att orka morgondagen så ska jag nu sova. Ska först bläddra lite i min nyköpta Cosmopolitan, och sedan släcka. Om någon timme kommer min snygge hockeymålvakt och smyger sig ner under täcket efter sin match. Blir mysigt.

Skoldagen idag då, jag har varit trött och seg och snurrig. Så nu gäller det att ladda batterierna!

SÅNG
Vi körde en låt i helklass och sedan var det några som även sjöng upp i masterclass. Nästa vecka är det bestämt att jag och N ska sjunga duett till Take me or leave me från Rent.

JAZZ
Därefter hade vi jazz, vilket var roligt. Dock hade jag missat lektionen i måndags då de lärde sig de nya diagonalerna och koreografin, så jag låg lite efter. Men kul var det! Bara att komma igen nästa lektion.

STREET
Med bästa Daniel Rörström. Idag körde vi New School, väldigt nyttigt, väldigt roligt! Igår körde vi nämligen Old School. Man lär sig så mycket på hans lektioner! Massa dans självklart men även mycket om hiphopens historia. Såå spännande!

Imorgon väntar balett, och då ska min nya body invigas! Ruskigt roligt. Efter det har vi en lektion modernt! Sedan är det hem, duscha och på kvällen ska jag och älskling iväg på musikal som jag fick av honom i julklapp. Han är fin han!

Men godnatt, nu väntar min nya kudde(!) och Cosmoplitan innan ögonen slocknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0