Centerstage - Turn it up

Förra veckan fick jag ett tips om att denna film skulle vara bra. Det kan jag verkligen konstatera att den var också! Detta är en nyare variant av den ursprungliga Centerstage. Denna film är släppt 2008, medans orginalet är från 2000. Det handlar om dans och konsten att inte bli nedslagen av motgångar, att tro på sig själv och aldrig ge upp. Det som var speciellt med denna film var att det var riktiga dansare som hade rollerna, så det inte var fejkat att det var olika skådespelare och dansare. 

Nu känner jag helt klart att jag måste se orginalet till denna film också, så när jag har gjort det berättar jag hur den var! Men se denna film, grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0