Mår kasst!

Godnatt mina vänner! Jag ska sova nu för att ta hand om min inte så jätte friska kropp. Är verkligen helt slutkörd, kroppen värker och huvudet med. Vi får se om det blir någon dans imorgon, mår inte alls fantastiskt. Det får avgöras när jag vaknar imorgon. Klassfesten på kvällen lär jag ju missa som jag mår just nu.. Verkligen extremt trist!

Ska till optikern imorgon, misstänker att jag har något slags synfel. Kanske en dold skelning eller något. Har ju haft huvudvärk ungefär 5 månader nu. Och nu har jag till och med sett dubbelt och har supersvårt med fokuseringen. Vi får se hur det går imorgon då gott folk. Ni får höra sen!

Nu ska jag och mitt hjärta krypa ner i sängen för att kolla på ett eller två avsnitt av Sex and the City innan jag somnar (eftersom jag somnade vi sju lär jag somna efter fem minuter nu säkert! haha!)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Hoppas du mår bättre imorgon! Kram

2011-02-04 @ 00:13:46
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0