Käka mer alger, kompisar!

Sitter just nu och häller i mig den därhär gröna sörjan! Spirulina heter det. Det är gröna alger som ska innehålla protein och massa andra stärkande ämnen speciellt för de som tränar, eftersom man ständigt bryter ner immunförsvaret och är infektionskänslig.
Man kan ha det i juice eller smoothie och jag måste säga att det faktiskt är gott! Dock var smoothien orange innan jag blandade i algerna.. nu är den.. mossgrön? haha! Smakar lite som att äta gräs, men gott! ..det lät ju lockande.
Men jag är faktiskt urless på mitt dåliga immunförsvar, så nu räcker det. Har dessutom köpt D-vitaminer så nu jäklar ska jag boosta mig själv! Nu kör vi. Jag återkommer och berättar om jag känner någon skillnad med detta!
Mmmm...go smutti ju! busenkel att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0