I need you to need me..


Från mattedagen i början av tvåan, ojoj.. liten skit!

Sitter hemma hos älskling i Smålands djupa skogar! Är trött, ont i magen och känner mig lagom skojig. Älsklingen är
på sin studentbal! Får se i vilket tillstånd han befinner sig i när han trillar hem här inatt, i sängen bredvid mig. Stilig som få var han idag, min man! Man blir ju nästan rädd för att han ska bli bortrövad för att han är så fin. Men nej! Det tror jag inte är möjligt, han kallas ju vargen liksom! Bara det är läskigt. Får ge honom några extra pussar när han kommer hem så han förstår att han är så fin så..

Nej, nu ska sjukisen själv (jag) gå och kurera sig är tanken! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0