April!

April har varit en väldigt händelserik månad, jisses! Har gjort mycket kul. Här är några av de sakerna som jag lyckats få på bild. Rolig månad, helt klart.

Jag åkte med älskling och hans familj till Sälen.


Jag dansade med tåskor för första gången, otroligt kul!
Söta H hade sin skiva, och vi hade så jädra kul!


Dagen efter min käre väns skiva. Så hade jag skriva! den 15 april på Clustret! SÅÅ KUL!
TEQUILA!
 
Gick på The Last Bounce som jag fick i födelsedagspresent av älskling!
 
SISTA APRIL VAR DET MÖSSPÅTAGNING, valborg!

Detta var visserligen inte i april, men i början av maj. Då var jag utklädd till FIFA-fotbollsspelare och röjde på Es skiva. Så otroligt kul hade vi! Suddiga bilder.. hm..
       

Kommentarer
Postat av: jenny

härliga bilder

2010-05-15 @ 15:25:42
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0