Lista över det gångna året, 2009

Lite sen kanske, men jag tänkte skriva lite om året som gått, 2009. Det har varit ett helt brutalt år, på positiva men också väldigt många negativa sätt.. Här kommer en töntig, men rolig lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag faktiskt! ;)

2. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nesch!

3. Vilka länder besökte du?

Vilka? har faktiskt bara varit i svearike! hmpf

4. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, en lugnt stund. En chans att andas, och gärna lite mer happy moments!

5. Största sommarplågan?
Oj, det har jag glömt! Det var ju länge sen ;p

6. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
2/7, 16/8, 29/8, 31/8..

7. Vad var din största framgång 2009?
Hm.. dansen!

8. Största misstaget? 
Man lär sig av sina misstag!

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha, ja. 2009 var också ett skit år. Inte lika allvarligt, bara blodförgiftning, hals som krånglade. Muskler som krampade och en kropp som var allt annat än pigg.

10. Bästa köpet?
Alla resor (:

11. Vad spenderade du mest pengar på? 
Resor, helt klart.

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?  
Ja det fanns det, att jag träffade min älskling har gjort året till något riktigt underbart.

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Missy Higgins - Drowning, Kate Nash och typ Bom bom med Black Eyed Peace.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag tror det har varit så extremt åt båda håll. Har verkligen varit ett skit år, så ledsnare får jag väl säga.

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit vara på allt, ännu mer!

16. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Inte jagat upp mig över småsaker, ta tur i saker när de händer och inte vänta.

17. Hur tillbringade du nyår?
Med min helt underbara pojkvän!

18. Blev du kär i år?
JAA, jag trodde inte att det gick att känna såhär. Förevigt? Åh <3

19. Favoritprogram på TV?
ENKELT! Gossip Girl! =D

20. Bästa boken du läste?
Shit, det var länge sen jag läste. fy sjutton vad jag inte tycker att det är kul! ;p

21. Största musikaliska upptäckten? 
..visserligen 2010 men fläskkvartetten (haaha jag vet, det låter sjukt) och Rihannas nya skiva.

22. Något du önskade dig och fick?
Ja, :)

23. Något du önskade dig men inte fick?
Ja det med :(

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Mina älsklingsvänner kom över på tårta, samesame but lovely!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jahadu, mycket. Ta bort samtliga sjukdomar, dödsfall och allt det innebär.. fy

26. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?
Street jao!

27. Vad fick dig att må bra?
Älskling, min underbara familj och fantastiska vänner

28. Vem/vad saknade du?
Min älskling när han inte är här. Och G <3 ..så mycket

29. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Oj, vad svårt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0