Sliten? Va? Jag?

Bara för att inte bjuda på tusentals bilder när jag ser just SLITEN ut, så tänkte jag välja en bild då jag var lycklig, då älskling kom. I lördags för en vecka sen!

Just nu sitter jag i sängen min, förstår inte vad jag fortfarande gör uppe när jag somnade vid klockan halv elva i fåtöljen. Nu är det verkligen dags att sova, är fallfärdig och jag känner mig hjulbent för mina muskler är helt slut. Ordet träningsvärk räcker liksom inte, det är inte sån värk. Det är, på något annat sätt.. Vi hörs imorgon! Ledig imorgon, sedan är det dans i en underbar vecka till! Eller ja "ledig" ingen träning imorgon, ska fortfarande shoppa och sy! Ingen rast och ingen vila, men det är skoj! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0