DAAAAAAAAAAAAAANS!

Det börjar dra ihop sig mina vänner, jäklar vad mycket grejer det händer nu! och fy sjutton vad skoj det är. Lite stressigt också, självklart.. eller ja mycket snarare!

Imorgon är det sista repet på moderna, nästa vecka är det bara bara rep som gäller. Tiderna som gäller just nu är
Måndag och tisdag 9-17, onsdag 13-22, torsdag och fredag 9-22. Sedan ska vi repa hela helgen och halva nästa vecka, onsdag den 24e är det premiär. Jag är så jäkla förväntansfull! Det ska bli kolosalt kul.

Imorgon är det dessutom öppethus på danshögskolan, klassen min ska dit och glutta och vara med på provauditionen, galet roligt. Ska bli kul att se hur nivån ligger till, antaligen är den otroligt hög!

Åh, det är så roligt. Nu måste jag sova, annars kommer jag inte orka med någonting! Skola, rep och danshögskolan imorgon. Hem och städa, på lördag gäller jobb och halv tio kommer älskling, då blir det utgång. Alla hjärtans dag på söndag låter vi vara osagt, överraskningar ni vet.. ni får helt enkelt veta sinom tid. Men bra bli det nog ;)

PUSS & sov gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0