TRÄÄÄÄÄÄNINGSVÄÄRK

..jag kan säga att jag har haft en helt underbar dag! Med en skit kul jazz lektion till Lady Gagas och Beyonces Telephone och sedan en grym balettklass för att träna upp styrka styrkastyrka.

Jag har träningsvärk redan, som baaara sjutton! Dessutom har jag gått och blivit förkyld, så jag fick gå hem tidigare från jobbet. Har druckit ingefära, citron och honungsvatten nu. Och ska slänga mig i sängen för att sova. Måste kolla när jag ska gå upp imorgon med.. får jagi nte glömma!

Imorgon står det först sång på schemat med Anna Eiding, Balett med Mia Stagh och Div med Malin Emmoth. Div är förmodligen street i någon form!

SOVA SOVA! Måste gå upp ruskigt tidigt imorgon och jag är så fruktansvärt trött och förkyld. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0