Sista sommarlovsdagen för mig!

Hallihallå! Mår ni bra allihop?

Här är det inte en lugn stund. Nu bär det nämligen av att titta på älsklings syster som ska rida! Sedan blir det ishockey match, eftersom killen min är hockeymålvakt! Sedan blir det hem hit igen, käka.. och kanske åka till Linköping till lägenheten som vi har fått låna! Annars åker vi dit tidigt imorgon bitti. Det är faktiskt vår helg, vår ett års helg. Galet!
Hursom, så imorgon ska vi fira med mys jag och älskling. Egentligen är vår dag, den 29 augusti. Men eftersom jag måste åka hem relativt tidigt på söndag, eftersom min skola börjar på måndag.. så börjar vi fira imorgon! Det är ju inflyttningsfest imorgon kväll i Linköping you know.. blir najs!
Vi hörs senare, nu bär det av igen! Ciao!

Pill & jag på H's student.


Kommentarer
Postat av: MATILDA

ja men det är ett väldigt sant ordspråk :D

2010-08-29 @ 13:07:23
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0