Mitt nya liv..

Jag ska börja dansa på Base23!

För er som inte vet vad det är, är det en nyuppstartad dansskola av med topp lärare som Anneli Alhanko, Karl Dyall, Hans Marklund, Roine Söderlundh och Therese Carlsson. Det är den första dansskolan som på riktigt konkurrerar på samma höga nivå som Balettakademien. Det är en dansarlinje, som är på halvtid. Vi kommer att dansa cirka 17 timmar i veckan, där ingår även två sånglektioner. Utöver det kommer jag att gymma.

Jag har ju dansat nu, i 3,5 år! Men nu har jag kommit in på en dansarutbildning, vilket känns helcoolt och jag är så otroligt peppad! Jag ska härdanefter vara duktig, sova tidigt och mycket. Äta bra, och INTE vara så sjuk jag har varit. Vilken chans detta är! Har någon av er lagt märke till att Base23 dansare faktiskt kvar med på sommarkrysset för ungefär tre veckor sedan och dansade till Broken Doors? Kolla upp det annars, på tv4 play!

Så det är alltså vad som startar på måndag, dansarutbildningen som kommer kräva otroligt mycket av mig och kommer förmodligen vara en av de roligaste sakerna jag har gjort! Jag är så förväntansfull!


Jag när vi dansar tåspets,  en av de sista balettlektionerna i årskurs 3 på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0