Förväntansfull..

Dags för sängen. Är trött och förväntansfull inför vad morgondagen kommer att ge! Dagen börjar 10.00 med 1,5 timmes jazz. Följt av en balettlektion mellan 12.00-13.30! Klockan 16.00 börjar jag sedan att jobba imorgon, och jobbar stängning till tio. Så jag kommer skynda mig hem i säng imorgon kväll. Slutar liksom exakt nu, om 24 timmar..

Aja, haha! Mycket siffror hit och dit. Nu ska jag kolla en stundsing på Flashdance innan jag ska sova. Det ska bli jäkla kul imorgon! Första danslektionerna. Idag hade vi ett fystest, som tydligt visade på att jag har legat på sjukhus två gånger sedan i maj. Och ständig virus eller bakterie infektion i kroppen! Svajn kul. Men nu ska jäkelskapet bort, så nu ska här sovas och ätas c-vitaminer och tas hand om sig!

Nu blir det sova i nybäddad säng, bara älsklingen som saknas så skulle allt vara perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kanske inte är så bra att du sliter ut dig med både jobb och skola samtidigt? Jag rekommenderar att antingen satsa på det ena eller det andra.

2010-09-05 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0