Varberg 21/9-24/9, Tranås 24/9-27/9

Jag har inte hunnit med mycket idag! Eller ja, jag har väl gjort lite saker men planeringen blev inge vidare.. (jamenar.. jag är vaken NU?!) är aningen orkeslös kan man ju säga! Anar att det kan vara att jag faktiskt är lite halvsjuk, eftersom jag äter pencillin.. Hm! Hursom, jag har iallafall hunnit med att skära ett djupt sår på mitt pekfinger, spelat Hitta Nemo på ps2 (töntvarning), pratat med min älskling, numera har jag även hunnit packa, ha haft ångest över vad jag ska packa (minst tre gånger), duschat och tittat på film. Jobbig dag, inte. Hursom så borde jag verkligen sova nu, eftersom jag ska upp kvart över sex.. får sova i bilen!

Planerna blev ändrade, ingen skola på hela veckan för min del inräknat studiedag på fredag. Åker tidigt imorgon bitti, nämligen halv sju.. till farmor. Senare på kvällen vidare till Varberg. Usch, denna vecka kommer bli tuff.. Livet är inte alltid lätt.

Som tur är så åker jag till världens underbaraste på torsdag! Då kan man inte annat än att vara glad, vad som än händer. Längtar efter att få vara i hans trygga famn.. mycket bra <3

Ni får ha det kalas, datorn åker med så vi får se om det uppdateras något! PUSS, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0