Tänk för att du är det enda jag tänker på..

Det är inte lätt att hinna med allt man ska hinna, haha. Kom på att jag minsann inte skrivit på två dagar, ajaj. Samtidigt vet jag inte riktigt när jag skulle ha hunnit med det.. finns inte riktigt utrymme för att uppdatera eller så!

Hursom, sedan i tisdags har jag gjort en hel del! Onsdagen bjöd på ett besök på vårdcentralen samt jobb. Torsdagen var det skola med dans och slutproduktions uppstart. Sjukt kul ska det bli, och vårt tema är grymt.. om det blir det temat! Vilket jag tror.. känns bra iallafall! Kvällen bjöd på jumps & turns med Emilio, GRYMT! Älskar't!
Idag har jag varit i skolan och dansat, skulle följt med och tittat på studenskive lokaler.. men seriöst jag somnar typ när står upp! Inte en bra idé! Så jag ska vara hemma och ta hand om mig, för första helgen sedan skolan började! Höhö.

Mest längtar jag till på torsdag nästa vid denhär tiden, alltså om exakt 6 dagar.. då är jag med min älskling! Tjoho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0