Varmt välkommen underbara höstlov!

Åh, imorgon börjar det efterlängtade höstlovet. Först ska barnföreställningen genomföras och avklaras, och sedan är iprincip vårt projektarbete klart  bara att skriva den jobbiga uppsatsen och sedan är vi klara. Känns bra! Hoppas att det går bra imorgon.. min rygg är har svullnat upp på ena sidan, väster ryggmuskel mellan skulderblad och svank. Och ljumskarna gör ont. Men imorgon kör vi, och efter det bär det av till älsklingen som jag ska vara med hela lovet!

Fredag - måndag: ÄLSKLINGEN
Måndag - torsdag: Skövde, på tisdagen kommer älsklingen.
Torsdag - söndag: ÄLSKINGEN

BEHÖVER JAG SÄGA ATT JAG HAR LÄNGTAT? Jag tror inte det. Åh! Så ni vet vart ni har mig, och om jag inte uppdaterar så vet ni varför med. Tihi, puss. Ha ett underbart höstlov!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej:)

2009-10-26 @ 11:22:04
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0