Hejjagärkärjättejättekär

Jag saknar dig så jag har ont i magen! Om en vecka!

Hade skolfoto idag, såg ut som ett miffo.. Mådde aningen konstigt, men det struntade vi i. Kollade på dansklassen, var deprimerad över att jag har så förbenat ont. Försökte tänka koreografin, och var glad över att mina kära klasskompisar är så duktiga. Jobbade, kom hem och var helt slut. Pratade i telefon, vill helst av allt vara i en viss älsklings säng nu, inte ensam i min. Jobbar imorgon, kommer vara helt galet slut efter 9h jobb. Ska på fest efter det, kommer somna i soffan. Kommer komma hem, somna som en gris. Vakna upp på söndag och förhoppningsvis må helt kalas och att benen är friska som en nötkärna! Kommer vakna upp på måndag, och undra hur fasen jag ska hinna med allt som kommer hinnas.. Kommer gå till sjukgymnasten, och allt kommer va skit bra. Kommer vara orolig över projektdagarna på onsdag torsdag fredag och tänka, fasen vad bra att mina ben läkte! Kommer intala mig själv att allt kommer gå skit bra, och allt kommer gå skit bra! Fredag kommer komma snabbt, och sen kan tiden typ stå still i en evighet, tack! Vi satsar på det va? NU ska jag sova, ska sova i nio timmar.. hoppas det hjälper mot allt! Haha, tänka positivt ska vi göra.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0