Det gick ju faktiskt bra!

Åh, jag har gjort mitt solo. Och det gick faktiskt bra! Fick så sjukt fina komplimanger efter att jag har svårt att tro att de var till mig. Så himla lycklig. Fick improvisera lite med, haha. Så det kan gå, men det var ingen som märkte! Härligt. Nu ska vi visa upp det på öppet hus, en eller/kanske två gånger och så en kvälls föreställning.. ja när den nu blir eftersom dom håller på att bygga om i aulan.. Hursom, imorgon är det upp klockan tio i sju och stressa till skolan. I don't like att fredagar är jobbiga dagar, men vad kan man göra åt det liksom? Nej inte mycket.. Men efter skolan ska jag köpa massvis med naturgodis och vara en glad fisk!

Och imorgon kommer min älskling, som jag längtat! Åhwie. sötisötsöööt! <3 massvis med pussar, tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0