Bara för jag saknar dig hur mycket som helst.

Är hur trött som helst, får typ kramp i benen lite då och då.. vilket är hemskt om ni inte visste det! Mina ljumskmuskler känns mer som skelettet än som muskler, inget skämt! Förstår ni hur spända de är då? Herrejösses, kan knappt röra på benen och knäna klickar. Fysjutton.

Men det är inge kul att höra. Har haft en helt underbar helg med världens finaste, kalas helt enkelt. Planerna blev ändrade väldigt drastiskt men det blev hur bra som helst ändå och min älskling är bäst!

Nu tänkte jag sova, i hopp om att alla muskler ska låta mig vila och att jag inte behöver vakna upp och skrika för det krampar.. snälla muskler..

Har inte varit med på dansen igår, idag och ska inte vara det imorgon heller. Så ont gör det, då förstår man nog också hur ont det gör.. ja alltså om man känner mig.. då vet man att jag inte ger upp i första taget! Men det gör så kolofrukansvärt ont nu och känns så mycket att jag är orolig över att musklerna ska gå av. Så känns det!

Sjukgymnast på måndag iallafall, jag längtar faktiskt. Fast just nu längtar jag mest efter söt och att han ska vara här, sängen längtar jag också efter lite grann.. SOV GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0