17h dans på fem dagar! <3

Nu är håret ännu mörkare, vilket jag gillar! Blev rätt missnöjd med förra gångens färgning, då jag använde Garniers nya toning.. vilken var sämst! Casting Creme Gloss är svårslagen, faktiskt. Men strunt samma! Helgen har varit slapp, mestadels beroende på att jag har haft en sjukt intensiv vecka med galet mycket träning..

7h dans på måndagen.. 2h dans på tisdagen.. 2h dans på onsdagen.. 4h dans på torsdagen.. 2h dans på fredagen.. behöver jag säga mer? Hej träningsvärk och kramper..

Jag har seriöst så ont så att jag inte kan sträcka helt på benen, och muskelfästena gör ont för att musklerna är så stela! Fick lite massage idag, men jag behöver seriöst mer. Mina ben håller på att krivera och hela min kropp är som en fiolsträng! Benen och armarna domnar bort när jag sitter rakt upp och ner ibland bara.. läskigt! Och dessutom blir allt femtusen gånger värre när det är kallt, vilket SUGER... eftersom det är höst, och jag fryser precis hela jäkla tiden!

Men imorgon blir det ca 7h dans igen! You go girl.. hoppar dock över baletten på ackis på kvällen för att kunna jobba på solot som ska bli klart tills onsdag! Jag är inte alls klar (applåder)..

Nu väntar mysigt telefonsamtal och sen sovasovasova..sängsängsäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0