Slapp!

Idag har varit en såndär dag där ingenting vettigt har gjorts, egentligen. Var i skolan visserligen, och hade två danslektioner. Ja och dom var ju viktiga! När jag slutade klockan tolv så åkte jag hem, åt lunch och efter det har jag i princip bara lallat på datorn och pratat i telefon en aning. Hur skönt som helst! Kroppen är helt slut känner jag, har ont överallt. Blandat träningsvärk och annan smärta! ;p

Snart kommer ivarjefall M över, vilket blir mys. Det blir prat & tv-tittande. Ska spela lite mer innan bara! Imorgon väntar en lektion, nämligen en modern klass och sedan slutar jag, för att åka hem och packa och sedan ge mig iväg till jumpis på kvällen. På fredag blir det en oplanerad resa till smålands djupa skogar igen! :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vilken fin blogg du har!

2009-11-06 @ 14:47:31
URL: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0