Ångest laddat? Si..

Sitter hemma i min säng, egentligen skulle jag befinna mig på Balettakademien nu och dansa om tjugo minuter. Men eftersom jag är sjuk, gör jag helt klart bäst i att vara hemma. Så otroligt dålig tajming måste jag säga, när det är som mest att göra på hela terminen.

Annars händer det la inte mycket, ska skriva en dansanalys samt bok essä denna veckan. Börja på projektarbetsuppsatsen och plugga på religionsprovet. Plugga på historia provet och plugga på naturkunskaps läxförhöret och skriva en uppsats om Astronomins historia, och en till uppsats om valfri planet, stjärna eller liknande. Antagligen snart börja plugga på naturkunskapsprovet, skriva två loggböcker och så måste jag göra om mitt solo! Det är föreställning den 27 november, herregud!

Nej, jag får ångest. Ska hitta på något bättre att göra nu när mitt huvud gör ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0