Eurovision semifinalen var..

.. mindre bra! Haha. Jag tyckte bara om Irlands bidrag och Sveriges (egentligen gillar jag det inte men okej). Vet inte hur det går / gick? Kanske ska kolla in det.. hm

Nu ska jag sova kära vänner! Imorgon väntar i princip en lektion, då vi ska repa på moderna numret till vårföreställningen (eller ja, sommarföreställningen?). Det numret är grymtgrymtgrymt, älskar det! Det ska verkligen bli sjukt roligt att göra det, om allt går som det ska.

Eventuellt kulturhistoria också, men det vet jag inte riktigt om vi har! Efter det är det kanske teatertreornas slutproduktion, men jag vette sjutton alltså. Det är så mycket krångel med att: ska vi gå? Ska vi inte gå? Aja..

Imorgon ska jag skriva klart och fixa svenskredovisningen, och jag hoppas så in i bängen på att det gick bra på nationella.. även om jag har en svag känsla av att det inte gjorde det! Orkar inte göra prov på fredag..

Mycket att tänka på. Men man ska vara glad att man lever! Tjohej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0