Det kommer bli bra!

Jag har varit så duktig! Svenskan är klar, och jag har repeterat den och den kändes helt okej efter en gång! Så jag kör på imorgon, det går nog bra! Efter det är det lunch och dans. Massa rep inför vårföreställningen! Och sen ska vi tydligen iväg på museum.  Och nej, jag tycker inte om det speciellt mycket! Hade kunnat vara hemma klockan två, men nej.. nu måste vi vänta och åka dit klockan tre för att vara klara vid fyra och komma hem fem. Ibland blir jag lite sur..

Dessutom ikväll är det tre veckor kvar tills vår första föreställning, och tror ni att vår kvintett är klar? Nej, just precis! Inte ett dugg klar. Det börjar bli lite bråttom! 

Det ska bli kul att repa imorgon iallafall, och nu ska jag skynda mig att sova! Önska mig lycka till imorgon på föredraget, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0