Lyckostunder

Jag andas knappt just nu, jag har knappt gjort det sedan sist jag skrev! Dock är det inte mycket kvar nu, så det är bara att härda ut! En liten uppdatering då; 
Ett avancerat engelska tal ska skrivas och framföras på fredag, jag hoppas på det bästa. Jobba gör jag väldigt mycket, jobbar fyra gånger denna vecka som inhoppare, arbetskamraterna är härliga, jag sover på tok för lite för att jag har tidsbrist, världens bästa H fyller år imorgon, och i helgen är det partyparty som gäller för hela slanten. Jobb torsdag, lördag & söndag. Nästa vecka börjar det som jag har längtat efter SÅ länge, dansveckan då vi har föreställningar. Om en vecka har jag föreställning imorgon, onsdag torsdag och fredag. Annan nytt är att jag lyckats lapa sol dessa två dagar det varit fint väder, har gått barbent, melajki. Jag är trött, har funnit min nya drog LOKA guava jordgubb & vitamin wells, hoppat 250 hopp på hopprep vilket resulterade i en galen träningsvärk i vaderna. (VARFÖR jag alltid får träningsvärk i vaderna, vad jag än gör.. trots att det måste vara den största och starkaste muskeln jag äger.. är ännu okänt) Jag har fått linjer efter mina strumpor mellan fötter och ben, har insett vilken underbar lärare jag har, drömt mig bort utomlands och insett att jag typ får spatt om jag inte får åka utomlands snart, måstemåstemåste! Plus att jag har försökt hantera allt annat som händer!

Jag ligger inte på latsidan kan man säga, jag kämpar som ett djur! Och det kommer vara värt det sedan när lönen kommer, betygen är galet bra och jag är brun som en fis! Nåja, nu borde jag sova. Ska trots allt upp halv sju, PUST. Kort dag iallafall, det blir nog bra. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0