Uppdatering från ett just nu, ganska hektiskt liv!

Hej på er!

Har suttit med matteprojektet iprincip sedan jag kom hem! Repade på kvintetten efter skolan, och jobbade hårt. Vi är nästan klara med hela dansen, helt otroligt! Vi har typ max fyra åttor kvar, slutet är koreograferat också! Nu ska bara tajmingen bli klar och allt ska sitta, så får vi se om vi hinner förbättra någonting!

Imorgon ska vi bara repa i skolan! Hur skönt som helst, och hur roligt som helst! Modernt hela dagen. Att smink sig känns ju faktiskt helt onödigt.. Gör det till jobbet istället, för imorgon jobbar jag igen mellan 16-20! Sedan ska jag hem och skriva sjukt mycket på mitt äckliga matteprojekt som tycks vara mil långt! Tänk er att jag har skrivit 7 sidor, och jag är fortfarande INTE klar. Hur sjukt är inte det? Shit.. jag borde verkligen vara färdig nu. Slutsats ska skrivas, inledning, målsättning och så ska bilagan skrivas med alla uträkningar. Nåja, får jag VG så får jag ju VG i kursen. Det hade varit trevligt!

Jobb imorgon och sedan en massa slit med matten med andra ord, vi lär nog kanske inte höras imorgon. Men då hörs vi på onsdag! Det kostar att ligga på topp förstår ni! Har inte hunnit kolla några bloggar alls idag! Ni anar inte hur skönt det ska bli med långhelg! Usch vad skönt. MUS kurs på fredag, ska bli galet roligt. Festsminkning! Planer för  torsdag är också gjorda och även planer för onsdag kväll antagligen. Lördag, söndag ska jag skriva på kulturhistoriauppgiften som ska vara färdig nästa måndag (måste få MVG, känn pressen) och sedan ska jag repa inför mitt engelska tal. Ja, jag är nervös för det. Men jag försöker skita i det!

Nej vad jag stressar upp mig själv. Det har ju gått så bra hittills, det ska nog ordna sig resten också! Godnatt, hopass ni mår strålande bra! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0