Underbart härlig kväll

Har haft en superhärlig kväll med H & S. Så himla mysigt. Satt på Café 60 i mer än tre timmar kom vi fram till och bara pratade en hel massa.. busade en del också gjorde vi! Jag är barnslig and I like it. Blev ju nyss Pheobe i vänner på ett test på facebook så nog är man lite speciell! Haha!

Efter det drog vi till Mc Donalds och käkade paj och cheeseburgare innan vi drog hemåt! Pajen var varm kan jag säga, men god!

Jag tänker sova nu, hela kroppen är helt öm och träningsvärken är HUUUUUGE (in english). We had the english national test in reading and hearing today, please fill in the gap here..

Hello, ______ are you?

WTF is up with these questions! It's not like someone is ever going to come up to me, asking me ____ I do? It's SICKO. 

Hatar verkligen det testet. Hatar hörförståelsen också eftersom den egentligen bara testar hur bra minne man har, och det har jag verkligen inget! Haha. Nej jag ska sluta nu, är för trött för detta! Kan berätta mer imorgon, gudnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0