Underbara väder!

Vilken härlig dag det har varit idag! Helt underbart. Det måste ju ha varit den varmaste dagen i år! Har legat ute i solen i ungefär tre timmar sammanlagt, varit och hämtat ut böcker från adlibris och handlat med pappa min!

Jag har haft sjukt svårt att röra på mig, jag har verkligen den grymmaste träningsvärken! Haha, helt sjukt. Jag kan inte sträcka på mig och när jag pendlar med armarna när jag går så sträcker det i triceps, biceps å vad alla muskler nu heter i armarna! Haha, ja jag har helt galet mycket träningsvärk iallafall! Men det är helt underbart och jag mår fint.

Allergin är förståss jobbig, men den går ju över får man ju tänka på.. det är ju jobbigast nu när björken och gräset kommer bara! Grannarna klippte gräset idag när vi var ute, vilket inte var jätte uppskattat! Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0