Svammel

Nu är jag sådär insane slut igen! Kroppen gör verkligen ont på alla sätt å vis! Nej okej, inte riktigt kanske men.. 

Har varit duktig idag! Och dessutom har jag faktiskt haft det helt underbart den stunden jag satt ute i solen, shit jag är nog kär i solen. Kan sitta ute hur länge som helst, älskar't! Varmt som sjutton också, melajki. Åkte och jobbade, och därefter åkte jag mot H & M's partparty, och hade hur mysigt och kul som helst! Kom ganska nyss hem, och är trött trött trött. Ska borsta tänderna och krypa till kojs! Imorgon blir det ännu fantastikare väder, med 25-30 grader i skuggan har det ryktas om! Då ska jag bli lite mer brun, hihi. Passar bra nu inför föresällningarna denna vecka! Perfaperfa. Har fått massa färg idag med, fast jag satt ute i bara två timmar knappt.

Nej, slutslabbat. Nu ska jag sova, imorgon blir det solning, presentköp och jobb! HEM OCH SOVA. och sen börjar den underbaraste veckan i hela årskurs 2! Jiha, puss.

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Du är vacker :)

2009-05-31 @ 03:51:34
URL: http://dennizganevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0