So much to do, so little time!

Jag har inte mycket tid till att skriva alls numera, inte nu de närmsta två veckorna. Jag försöker hitta luckor, men vill inte att det ska kännas som ett måste! Jag har nämligen mycket att tänka på och hålla i huvudet så det är inte alltid lätt!

Dagen har varit helt okej iallafall, ögonen kliar och tårarna rinner, näsan kliar och rinner, hela min mun är som ett stort sår och det kliar i halsen och överallt i hela ansiktet! Huvudet och ögonen gör ont! Allergin är inte nådig just nu, och det tar väldigt mycket energi. Fast jag har haft en riktigt härlig dag idag! Tänkte bara berätta hur allergi känns för er som inte vet det, men det ska bli bättre har jag bestämt mig för! 

Har pluggat sedan jag kom hem, vid halv sex. Är fortfarande inte färdig! Imorgon blir det webbdesign plugg eftersom jag har prov på onsdag. Resten av veckan blir det matte plugg, engelskatal skrivande, bokläsande och annat! Mjau. Jag ska inte stressa upp mig! Nu ska jag sova, godnatt på er! Vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0