Skrota nationella prov!

Är rätt mördbultad i huvudet efter matte tänkande. Det var intensiva 4h! Efteråt kände jag mig faktiskt inte särskilt trött, nu orkar jag bara inte ta mig i kragen och göra något. Borde skriva på svenska redovisningen, men och andra sidan så har jag ju faktiskt börjat! Så jag har ju faktiskt gjort någonting! 

Nationella gick som det gick, läskigt att om jag får VG på det så slipper jag provet på fredag. Men vad kan jag göra nu? Nej just det, ingenting. Så det är bara att hoppas att det gick bra, trots att det kändes rätt mycket skit ibland. Haha! 

Nu borde jag fortsätta lite på redovisningen, ska hämta lite koncentration och fokusera en stund. Istället för att bara skjuta upp det. Redovisningen är ju faktiskt på torsdag! Åh så underbart, jag slutar .. ja när slutar jag imorgon egentligen? Jag tror inte jag har någon livskunskap! Wow. Tror jag slutar efter lunch.. det skulle ju vara bra! Med tanke på allt jag har att göra.

Vi hörs ett stycke senare, kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0