Plugghäst!

Duktig som jag är sitter jag och försöker plugga. Håller på med internethistoria, hur intressant det nu må låta.. Webbdesign alltså, har prov på onsdag antagligen. Sedan ska jag börja / Fortsätta skriva på mitt engelsktal, och det ska bli riktigt roligt att skriva det talet! Tänkte berätta sedan vad det ska handla om! 

Kvällen igår var mys, min kära H följde med och efter lite socialitet så åkte vi hem till H och käkade glass. Glassmonster! Kom hem halv tre, och somnade en timme senare. Senaste kvällen denna långhelg, duktigt av mig! Har mått bra av att sova mycket..

Mycket snack och liten verkstad är det just nu, jag måste verkligen plugga! Har väldigt stora projekt som ska vara inlämnade, innan vecka 20. Ganska mycket som ska fixas. Efter nästa vecka kan jag andas igen. Men vet ni vad? Det kommer gå skit bra har jag bestämt mig för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0