När en sak är avklarad, kommer nästa som ett brev på posten..

Skickade in matte projektet för en stund sedan! Usch vad skönt att ha det gjort. Nu är det bara två stora grejer kvar, nämligen en kulturhistoria uppsats och även engelsk talet (som jag fasar inför)! 

Matteprojektet kändes inte så himla bra, men det får gå som det går! Upp ska jag fem i åtta imorgon bitti, så jag borde sova nu! Jobbet gick bra, härliga människor jag jobbar med!

Vi ska repa imorgon med moderna, gjorde klart hela idag. Den är asrolig! Sedan är det kulturhistoria, och efter det rep med kvintetten. SEN HEM. UNDERBARA, ÄLSKADE LÅNG HELG! Som jag kommer att ta vara på, med plugg (BLÄBLÄ) och vännor. 

Slutdiskuterat
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0