MVG x6 VG x2!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är så himla lycklig just nu, men otroligt trött. Även om det finns saker som är jobbiga, så går jag just nu och lever på allt det braiga!
Lycklig är jag för att imorgon är det sista riktiga skoldagen denna termin, detta år. Hur skönt som helst! DESSUTOM, så har verkligen mitt slit i skolan belönat sig. Jag är så nöjd över mina betyg! Jag har kämpat har jag och gjort mitt bästa! Och det har verkligen visat sig!

Fick reda på att jag har MVG i kulturhistorian idag, jag är såå nöjd! Dessutom så har jag nog världens roligaste jobbarkompisar, vilket är hur kul som helst. Nästan så man inte vill gå därifrån! Jobb lördag, söndag också. Nästa vecka blir det bara en jobbdag, snyft. Men veckan därpå blir det nog 3-4 pass. DÅ HAR JAG SOMMARLOV! FANTASTIC.

Nej, jag måste gå. Sluta snacka! Imorgon har jag tal på engelskan, håller tummarna för mig själv! Även om betygen är satta nu.. så inget kan ju ändras.. 
Jag lever livet! Nästa vecka ska jag dansa arslet av mig på scenen också, och det är det absolut bästa som finns! Så jag är en glad fisk! aja tjohej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0