MVG dubbelt upp

Godnatt! Jag lever, och har haft en lång skoldag med få lektioner. Vi såg musikaltreornas slutproduktion som var sjukt bra, vilket alltid är kul att se! En tjej sjöng helt ofattbart fint! Ännu roligare. Har fått mina slutbetyg i kurserna Idrott och hälsa A samt Webbdesign och båda blev MVG. Är väldigt nöjd och glad! Har fått MVG på allting jag har gjort i båda kurserna. Helt underbart.

Jag ska inte skriva mer nu, har nationellaprov i matte B imorgon. Och jag måste tydligen göra bra på det, eller så om det skiter sig så måste jag göra bra på allt annat vi har kvar i matten. Knepigt, för nationella proven ska inte alls räknas i betygen. Blir knäpp på det där!

Aja, hursom! Springer nog till skolan i mjukisar, osminkad och en toffs på sne. Orka sitta i jeans i fyra timmar och tänka massa logiskt, nä det skippar jag!

Godnatt, see you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0