Min lördag

Nu är jag en tröttis. Har jobbat idag, och det gick bra! Hon som utbildade mig var väldigt trevlig, så det var jätte kul!
Fast kassa apparaten var väldigt svår. Men det kommer med tiden! 
Imorgon ska jag hoppa in som extra arbetare för att de behöver folk. OB-tillägg here I come! Sedan måste jag verkligen göra matte projektet som ska vara klart på onsdag. Mycket att göra, eftersom jag jobbar på tisdag med. Men det här ska nog gå alldeles galant! Projektet är ju inte så litet heller, så det gäller verkligen att jobba effektivt när jag väl sätter mig med det. Dessutom är det rep på kvintetten på måndag efter skolan (hur det nu ska gå?) 
Men vet ni vad? Det löser sig. Och vad gör det om hundra år när allting kommer kring? NADA! Jag överlever det också.

Kvällen spenderades med H & S, mys. Vi skrattade gott åt bland annat Greklands bidrag (som var ett STORT skämt HAHAHAHA) och åt alla konstiga som skulle leverera rösterna från de olika länderna. Sega som få var typ ALLA! Jag tycker verkligen Sarah Dawn Finer gjorde ett bra jobb, och visade att svenskar bannemej är grymma på engelska! Ja, inte alla.. och även fast hon är halvamerikan! Melajki. 

Min tröja luktar konstigt nog killparfym, jag tycker det är lite konstigt.. eftersom jag inte har någon killparfym (?) måste vara någon blandning av något som gör det. Men det luktar ju gott, så det gör inte så mycket! Hihi.

Nu ska jag sova! 16-20 jobbar jag imorgon, härligthärligt. OCH VET NI VAD? DET ÄR 23 DAGAR KVAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN! SUG PÅ DEN NI!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0