Ingen rast och ingen vila!

Nu är jag helt geschlutten. Haha! Ska stupa i säng nu! Imorgon börjar allt det roliga, repetition 10-12 sedan slutar jag förmodligen. Och innan det ska min kvintett grupp repa 08.30-10.00! Det kommer nog gå bra.

Jobbet gick okej, otrevliga människor är inte kul. Men det gick bra ändå! Nu jobbar jag inte förrens på lördag igen, för jag är ju faktiskt upptagen i princip hela veckan! Ska bli dökul.

Låg ute i solen igår i två och en halv timme och imorse i ungefär en - två timmar så jag har fått en fin färg! Underbart. ska schtekis lite imorgon med när jag kommer hem! Eftersom det är fint väder imorgon med. 25 grader! Wunderbart. 

Nu måste jag verkligen sova, ska upp sju. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0