Ibland känns ordet framtid rätt skrämmande..

Nu ska jag sova är det tänkt. Så jag ska lägga mig i min sköna säng och slappna av. Har så mycket att hålla koll på, och att skriva i bloggen just nu känns mest som ett måste. Även fast jag gör det för att jag vill skriva av mig, så fungerar den inte riktigt så just nu.. Det är inte lätt när det är svårt kan jag konstatera! 

Mycket uppgifter och prov som slutbetyger hänger på, nervousitet, alldeles för mycket övrigt strul med allt möjligt, pollen, väderomslag som gör att man känner sig typ.. bakfull? 

Det har funnits bättre tider helt enkelt, men vet ni vad? Det löser sig, och nu kan det ju bara bli bättre! Ellerhur? Om så lite som 29 dagar är jag fri i 10 veckor framöver + jobb. Hur underbart är inte det? Ofattbart skulle jag vilja säga! Dock kommer jag bli galen av att inte få dansa! Och jag kommer nog bli galen och sakna skolan.. men det ska bli skönt med sommarlov. Som vanligt! Fast ändå så kommer jag att sakna skolan, detta år känns om om det har gått sinnessjukt snabbt! Kanske för att jag faktiskt har trivts så bra? Förra året kändes nämligen som 3 år! 

OCH SHIT, DET ÄR JU SISTA SOMMARLOVET, it scares the shit out of me! Det känns som ett skämt! Om ett år är jag 18, har antagligen gått på massa studentskivor, bland annat min egen. Fått min studentmössa, styrt upp mössprovning, slängt ut tusentalskronor på flak, studentgrejor, klänningar, skor och allt sånt! Slutbetygen är så gott som klara, jag har gjort mitt solo, och så är projektarbetet avklarat, slutproduktionen är gjord och jag har fått testa på det ljuva, slitsamma livet som dansare lite mera! Förhoppningsvis är jag tvåtusentrehundrasjuttioåtta gånger bättre än vad jag är nu på att dansa, och jag ska kämpa som ett djur! Det är bara ett år, sen kastas man ut i den stora världen! Läskigt.

Ett fint djupt inlägg av mig! Nu fick jag ju skriva av mig ändå, ja jag behövde nog det! Det kan vara lite skrämmande ibland.. När det känns som man är fast så kan man ju börja tänka på det! Nej, slutfilosoferat, haha. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Njuuut riktigt ordentligt =)

2009-05-11 @ 18:49:56
URL: http://sallylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0