Hejjaggårisömnentyp..

Hallå där! Jag är verkligen helt slut, och utanför börjar solen att gå upp. Det ska bli så otroligt skönt att gå och lägga sig att jag inte finner ord! Fötterna värker av skorna efter mycket dansande och spring, musklerna värker efter de sista repen och finslipningarna inför nästa veckas sjukt intensiva repetitioner och föreställningar. Är supertaggad! Eller ja, just nu känner jag mig inte supertaggad. Men det kommer när jag är lite piggare! 

Talet jag höll idag gick okej! Det känns bara så sjukt att allt är över, ja förutom en liten uppgift som vi ska skicka in som egentligen inte har nåon betydelse + en livskunskapsuppgift. Men jag menar, det är ju lika lätt som att säga omelett!

Har nyss kommit hem från en superkul födelsedags fest om M, C & N hade! Riktigt mys. Berättar mer imorgon, för jag orkar verkligen inte nu! Ska sova järnet, och när jag ätit frukost imorgon ska jag sola järnet innan jobbet klockan 17.00! Det ska ju vara ännu varmare imorgon. Shit vad underbart det är med sommar, och herregud vad jag är osannlikt trött! Stupar snart, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0