You spin my head right around, right around.

Nu ska jag sova. Ska upp tio över åtta imorgon bitti! Jag var egentligen trött vid halv nio, sen började jag.. pucko som jag är att vika alla tusen kläder som låg i en stor hög. Så då blev klockan tio! Och nu är jag färdig.

Har ätit helt underbart helt hemgjorda våfflor, med sylt och grädde! Hur gott som helst. Mumma!

Imorgon är det bara två lektioner faktiskt. Vi börjar med svenska, och sedan är det lunch och efter det är det jazz. Sedan så slutar faktiskt jag! Fast, inte riktigt. Min kvintett grupp ska repa klockan 15.00 till 16.00! Så det blir kvar och vänta från tjugo över tolv till tre. Det är mindre kul! Men då finns det tid att skriva engelska uppsatsen med S! Så det är vad vi ska roa oss med.

Nej, jag ska sluta tråka ut er med detta dravel nu! Tjohej på er och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0