Worth fighting for..

Så, nu ska jag sova. Det där va skönt! Att få ut sina känslor, haha. Ska läsa någon sida till, och kolla lite på en film. Sedan ska jag sova. Besöket hos doktorn gick väl.. bra? Fick ingen hjälp mot något, eftersom det inte var något speciellt som gav utslag på proverna. Som vanligt då! Det är något virus som går och som många har, som tycks mutera sig och ändra sig.. kul va? Och jag har lyckats ha det sen i juli. Jag är duktig på att behålla de små rackarna! Men dom får gärna rymma ifrån mig..!!!!!!!

Imorgon blir jag hemma också! En vecka har jag varit hemma imorgon. Lagom roligt, men jag skulle verkligen inte klara av att gå till skolan. Jag lovar att försöka vara lite mer positiv imorgon! Jag är egentligen glad, men gnället kommer här! Stackare, kan inte vara kul att läsa. Men nu ska jag sova iallafall, vi hörs imorgon! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy vad jag är dålig på att svara! :)

Nåja.

Stackare, såg att du också läser Candide! Blä! :/

Och bilderna från konfalägret ja :D Superheta :)



har nog ganska många som du tagit, och nån fin film. En bild när jag står vindögd med bananer i håret.. fiint! :D

2009-03-10 @ 09:41:56
URL: http://flygaremia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0