Wheel of the world

Lyssnar på en Carrie Underwood låt, asbra text. Haha! Inte bara en då, alla låtar har helt sjukt bra texter.. Shit vad mycket låtsnack det har varit här i bloggen på senaste, det blir ju nästan lite långrandigt. Men hursom, ni får helt enkelt stå ut för jag är inne i en sådan period. Så är det bara!
Sitter och ska leta efter politiska texter, till en engelskauppgift. Slutar egentligen halv fyra, men nu ska jag kila hem för att leta vidare hemma istället för att sitta och uggla i skolan. Känns bättre så! Köpte mig en glass och en tidning, bara för att jag kände för det. Bara för att ibland så måste man ju faktiskt vara lite snäll mot sig själv..

Ikväll blir det tjejkväll med bästo H <3 Och jag har förresten kanske hittat min nya hårfärg! den är mörk, men rödare. Vill ha karamellbrun!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0