Vårväder!

Trött med dunkande huvudvärk. Klockan är bara 08.30 och jag sitter med S och jobbar på vårt väldigt jobbiga engelskarbete. Vi ska välja en låt med ett politiskt budskap och analysera den i en uppsats! Bättre än vissa uppgifter, men klockan åtta till halv tio en onsdagsmorgon är det inte mycket som är särskilt kul eller inspireande.
Efter denna lektionen väntar en modern danslektion med en praktikant, sedan är det håltimme till klockan två.. då jag antagligen bara har en timmes webbdesign (om ens det), innan jag kan gå hem och dega och läsa!

FÖR IMORGON ÄR DET STUDIEDAG!

Fick jag reda på igår.. välbehövligt! Känner mig stressad som en kanin. Engelska bok på mer än hundra sidor ska läsas till fredag, uppsats ska skrivas och en presentation som ska göras tillsammans med Sofia. Det är inte ens mycket? Varför är jag helt galet stressad ändå? .. it's all in my head!

Tur att det börjar bli vår! Solen skiner ju och dom borstar bort gruset på gatorna! Happyhappy.

Kommentarer
Postat av: Mirry

Nominera din snygga blogg till Veckans Blogg!



Läs mer på www.arntyochmirry.se!

2009-03-18 @ 15:03:55
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0