Inte ett måndagsbarn

Veckan kunde ju ha börjat på ett mycket bättre sätt! Vilket den tyvärr nu inte gjorde..

Allt gick skit på morgonen, precis allting. Mådde inte speciellt bra i skolan, så jag hade en riktig lektion eftersom jag precis missade min tunnelbana så att jag kom sent och inte gick vara med på baletten! Lyckat. Ont i magen, mådde illa och hade grymt ont i huvudet, så jag såg ingen anledning till att stanna kvar i skolan och glo tills idrotten började.. som jag inte ens kunde vara med på! Så jag gick hem och gjorde världens godaste smoothie, ska tipsa om det snart tänkte jag(!). Nu sitter jag och halv sover vid datorn. Ja, roligare dagar har man ju haft! Galet segt, haha.

Nu ska jag roa mig, kanske hittar något roligt på internet? Typ inte.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0