Amerikanska frihetskriget..

Usch vad jobbigt! Jag gillar att skriva, men jag har inte någon idé direkt hur jag ska lägga upp dethär arbetet. Just nu har jag en paus! Har letat rätt på information om Amerikanska frihetskriget och skrivit ingressen. Känns som en bra början! Nu ska jag bara komma på hur jag ska fortsätta med artikeln, galet jobbigt! Den ska skickas in imorgon iallafall.. men tanken är att jag ska hinna läsa en hel del i min engelskabok idag också, för jag läst inget igår! Usch, vad tråkiga saker jag har att göra. Men jag får försöka vara positiv och ha en bra inställning till det jag ska göra.. så kanske det går bra!
 

Mitt pluggbord just nu! Solen skiner ju iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0