Give me love,love,love. Take me higher and higher..



Sitter i min säng, halvfebrig (har inte ens haft feber under alla de dagarna jag har varit hemma, men nu har jag det även fast jag har alvedon!) och försöker plugga matte med de bästa låtarna från Melodifestivalen spelandes ur mina högtalare. Agnes, Starpilots, H.E.A.T. och EMD spelas mest! Nu ska några av låtaran in på mobilen också, och ringsignalen ska vara Touch you right now med Basic Elements som jag hittade på en av mina skivor jag precis fick. Den rockar! Tjoho.

Just nu ogillar jag verkligen mitt immunförsvar, trots alla tusentals C-vitaminer tycks inte det räcka utan den vill bara bli sjuk ändå. Ja, kroppen alltså. Suck! Ska hursom fortsätta försöka plugga nu, matteprov på fredag och jag vill ha G. Bryr mig inte om något högre! Speciellt inte när hjärnan är full av snor (förlåt för överflödig information).

Ikväll är det Gossip Girl, det gör mig gladare! Tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0