I'm gonna fight for you..

Sitter i sängen nu med kamomillte. Smarrigt! Kollar på bilder på facebook, vilket alltid är lika roligt. Haha! Sedan förstår jag att ni är nyfikna på hur det har gått med den fantastiskt inspirerande boken, och jag kan säga att jag läst 70 sidor. Det var inte roligt kan jag säga, men jag har läst dom. Skumläst, iallafall. Jag vet vad som händer! Och det är huvudsaken. Det tog inte många kvartar att göra det! Haha.

Imorgon blir det läsa klart boken, och sedan matte för hela slanten. Förhoppningsvis så går jag till skolan på torsdag - hoppas att jag känner mig tillräckligt frisk imorgon! Känns inte kul att ha varit hemma mer än en vecka. Vill inte riktigt tänka på allt jag har missat, å andra sidan så kan jag inte göra så mycket åt att jag har varit sjuk. Jag kan ju inte trolla tyvärr?! Tihi.

Ja, och nu tänker jag då kolla på filmen jag fortfarande inte sett färdigt! GOODNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0