Converse är lika med vår

Naglarna är nu lackade asfaltsgrå och jag har duktigt tvättat av sminket, slängt bort alla tusentals grejer från min säng och borstat tänderna - redo för att sova! Imorgon åker conversen fram och skinnpajen på! Jag är redo för våren helt enkelt. Hur underbart som helst att slippa stora feta jackan och uggsen som har blivit helt snea i sulan.

Imorgon är det dans igen, äntligen (som jag nämt ett antal gånger redan men jag längtar ju så!). Visserligen är det en läskig lektion, som alltid när vi ska visa upp övningarna en och en vid stången (balett)! Men jag tror jag klarar av det okej denna gång också, förhoppningsvis. Känns lagom läskigt eftersom så många lektioner har gått bort dock och övningarna då inte sitter lika bra som de vanligtvis brukar. Äh! 

Och bara så ni vet så ser det ut att bli sex plusgrader imorgon, enligt SMHI. Och då brukar det vanligtvis bli lite varmare! Solen kanske tittar fram också. Åh vad jag är sugen på vår! Vill ha det nu nu nu nu.

Imorgon, om exakt en kvart, så fyller S 18 år också. Värt att uppmärksammas! Och idag har min mamma namnsdag! Grattis till er och nu ska jag sova, goodnight sweet heart, goodnight.

Pssst... Ska ta reda på vad jag fick på matteprovet i fredags imorgon också.. läskigt! Bara jag får G är jag överlycklig.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0